FAQ - najczęściej zadawane pytania

Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami

Kim jest Agencja Artystyczna Diabeł, właściciel portalu?

Nasza firma powstała w 2011 roku. Jesteśmy organizatorem spektakli teatralnych na terenie całej Polski. Cechuje nas ogromne zaangażowanie we wszystkie przedsięwzięcia, których się podejmujemy. Spektakle oferowane na portalu są oryginalnym produktem na licencji chronionym prawem autorskim.

Jak uzyskać dostęp do spektaklu?

Aby uzyskać dostęp do spektaklu należy wybrać spektakl i przejść proces rejestracji na portalu podając imię, nazwisko oraz adres mailowy. Po potwierdzeniu zamówienia zostają Państwo automatycznie przekierowani do systemu płatności elektronicznych w celu opłacenia zamówienia. Z chwilą poprawnej autoryzacji płatności dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w przedmiocie udzielenia dostępu do spektaklu.

Jakie są formy płatności za dostęp do spektaklu?

Płatności realizowane są za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU, którego operatorem jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu. Klient dokonuje płatności zgodnie z regulaminem systemu płatności elektronicznych PayU.<br /> <br /> Formy płatności PayU: szybkie przelewy, płatności kartą, blik.

Na jaki czas otrzymuję dostęp do spektaklu?

Czas dostępu to 48 godzin.

Jakie warunki techniczne muszę spełnić aby obejrzeć spektakl?

Aby obejrzeć spektakl należy posiadać łącze internetowe co najmniej 10MBps oraz przeglądarkę internetową: Firefox, Chrome lub Edge

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Aby otrzymać fakturę VAT, prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie na adres kontakt@spektakleonline.pl podając w treści wiadomości numer identyfikacyjny zamówienia ID oraz dane niezbędne do wystawienia faktury. Faktura zostanie wysłana do Państwa w formie elektronicznej na wskazany adres email.

Gdzie znajdę numer identyfikacyjny zamówienia ID?

Numer identyfikacyjny zamówienia ID widoczny jest po zalogowaniu do panelu klienta.

Co mam zrobić, gdy płatność za dostęp została przerwana?

Jeśli za jakiegoś powodu Państwa płatność została przerwana prosimy o złożenie kolejnego zamówienia.

Ile mam czasu na opłacenie dostępu do spektaklu?

Do 1 godziny.

Z kim mogę się skontaktować w razie problemów z dostępem do spektaklu?

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy kontakt@spektakleonline.pl bądź telefoniczny 668-156-310

Czy mogę pobrać / nagrać spektakl?

Nie. Prosimy pamiętać, że tego typu praktyki są stanowczo zakazane. Wszelkie treści portalu spektakleonline.pl w tym spektakle chronione są prawem autorskim.